wtorek, 1 kwietnia 2014

Tutorial i zdjęcia fryzyjki.

Cieszę się ,że wreszcie mogę spokojnie coś napisać , po dziesiątej wróciłam do domu i test mam już za sobą.
 Stres był na początku wielki ,ale na koniec wyszłam z uśmiechem ,był banalny a ostatnie pisemne polecenie miało całkiem znośny temat  ,myślę ,że poszło mi całkiem dobrze :)
Uważam ,że jest to odpowiedni dzień na opublikowanie tutorialu nad którym męczyłam się troszkę ,mam nadzieję ,że wszystko będzie jasne i uda się Wam zrobić kantarki dla swoich koniowatych figurek ;)


Niestety nie udało mi się powiększyć obrazu po połączeniu , mimo to widać wszystko , mam nadzieję ,że dokładnie:
Opiszę parę punktów ,które mogą się wydawać niejasne lub po prost chciałabym się na ich temat wypowiedzieć.
Potrzebne będą:
-drut
-nożyczki
-obcążki do : cięcia ,nawijania i ściskowe ,im mniejsze tym lepsze ;)
-klej uniwersalny typu magiczny , kleje nim prawie wszystko , jedna tubka starcza spokojnie na rok, kosztowała mnie nie więcej niż 2-3zł.
-wstążka 3mm lub cieńsza.
1.
Należy wygiąć z drutu przedstawione elementy ,zwykle robię to na oko ,żeby było mniej więcej proporcjonalnie i wstążka się zmieściła.Nie są to wszystkie elementy "druciane" potrzebne do zrobienia kantara.
21.
Zapomniałam zrobić zdjęcie , więc narysowałam w paincie jak mają wyglądać te części ,oczywiście wyginamy je z drutu.


Na koniec wstawię zdjęcia o które już dawno prosiła mnie Tynna  :






Trzymajcie się ,do następnej notki :}



12 komentarzy:

  1. Z pewnością dobrze napisałaś. Fryzka jest nawet niezła. Świetny tutorial, niestety na mój brak talentu nic nie pomaga.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ,zawsze polegałam przy wierszach tym razem też chyba punkcik straciłam :/ Spróbujesz , potrenujesz i się uda ,nie wierzę w Twoje "beztalencie" :}

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia Fryzyjki i świetny tytorial ;) Będę próbować, ale z moją nie umiejętnością na pewno się nie uda ;( Pozdrawiam ;)
    Zapraszam tu ---->http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzka nie jest zła, ale jakoś wciąż nie mogę się do niej przekonać :/

    Ciekawy Tutek. Ja robię trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie , zła nie jest ,ale nie ma też w sobie "tego czegoś" ,a pysk jest troszkę nienaturalny , myślę ,że to przez oko ;)
      Hmm.. jestem ciekawa twojego sposobu.

      Usuń
  4. bardzo ładne i staranne wykonanie :) Jestem pod wielkim wrażeniem, bo skala maleńka . Na tutorialu wygląda, jakby był robiony "od niechcenia", bez żadnych trudności ;D, pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba nawet lepiej tworzy mi się w mniejszej skali ,może to kwestia przyzwyczajenia?

      Usuń
  5. Mam małe pytanie: ile czasu zajmuje Ci wykonanie jednego kantarka? Model wyjątkowo ładny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od przygotowania , jak wszystkie części zrobię na początku ,a nie w trakcie pracy ,idzie szybciej . Myślę ,że średnio 30 min :)

      Usuń
    2. W takim razie nie będę się chwalić moim tempem wykonywania kantarków ;). Pytałaś o Bonifacego - ja dostałam go od Malii, z wycieczki do Londynu, w Polsce dostanie takich modeli zdaje się, że graniczy z cudem!
      Pozdrawiam :D!

      Usuń
  6. Zrobisz mi cały zesaw w składzie : Siodło Uzda Derka Kantar Uwiąz . Za wsszystko zapłace Mogła bys napisać na maila oliwiamarkowska2402@gmail.com

    OdpowiedzUsuń