środa, 9 kwietnia 2014

Zdjęcia z pastwiska.

Taak... Nie minęły 32 minuty od opublikowania notki ,a Capricorn i po niej Julia już odgadły, że na zdjęciu widniały nóżki Winter Belle, ale obietnica obietnicą ,więc wstawiam pastwiskowe zdjęcia. Bella niestety ma jeszcze dzwoneczki na szyi ,których nie chciałam póki co zdejmować ze względu na kokardkę której nie dałabym rady odtworzyć , świąteczną derkę zdjęłam bo by się dziewczyna ugotowała...












Wstawiłam również parę zdjęć Hicksteada i Zen .
Pojawią się również posty w których opiszę nowe modele, chciałabym abyście napisali który opis chcielibyście zobaczyć najpierw ,dot. Hicksteada czy Bell ?

Trzymajcie się :)



12 komentarzy:

  1. Czy przyleciała z ameryki? Jeśli tak to ile wgl. kosztuje przesyłka z zagranicy?
    Bo mi się podobają niektóre, i jak tanio to bym rodziców ubłagała może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia tą parkę dostałam od wujka ,ale z tego co kiedyś patrzyłam ,paczki z Ameryki kosztują koło 100zł :(

      Usuń
    2. Czyli ok. pół roku zbierania na konie z ameryki:(
      Wikusia

      Usuń
  2. Ha! Byłam pewna, że to ona. Niedawno ją oglądałam w necie :)
    Mogłabym prosić o fotkę Hicksteada z przodu. Bo ktoś twierdził, że ma ''głową jak ropucha'', a ja rozważam jego zakup i konia z taką głową nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest...;) Hickstead ma multum wad rzeźby ,ale nadrabia to urokiem osobistym , przynajmniej w 90%. Za parę dni wstawią o nim post i wszystko opiszę.

      Usuń
  3. Wszystkie są bardzo ładne! Chociaż wolę inne modele breyera, ale te też nie mogę nie przypaść do gustu ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;) Zdjęcia cudo *-* Pozdrawiam ! U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Bella nie jest moim ulubionym modelem, ale tu prezentuje się ładnie. Świetnie razem wyglądają!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jakie śliczne te konie <3 Dzięki za kom :)
    U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, gratuluję! :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nowych nabytków! Bella jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O Fajny blog ! Gratulacje Bell- zawsze uwielbiałam ten model za pozę i mam nadzieję, że kiedyś go kupię (chętnie jako body do poprawki detali). Graty tez wykonania wspaniałych fot- najpiękniejsza jest ostatnia fota Hicksteada (aż zapragnęłam go kupić !) i pierwsza i druga fota Bell :) Pozdrawiam
    www.dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń