poniedziałek, 10 marca 2014

Kantar dla Rubina i siodło Bretfanki (Bretanii)

Wreszcie dobrałam się do laptopa-.- Na początku powiem może z jaką częstotliwością będą pojawiać się notki. Tak więc mam teraz bardzo mało czasu i będzie tak co najmniej do kwietnia ,chciałabym pisać częściej ,niestety mam mnóstwo nauki i pisać będę tak  "okazyjnie" :)
Dzisiaj mam dla Was skończone siodełko pokazane już jakiś czas temu. Kolorem się nie sugerujcie bo brzydko wyszedł na zdjęciach :/ (Nie ma jeszcze puślisk i strzemion)





Następnym razem zrobię z innej skórki ,ciemnej. Siodło które zrobiłam ok.miesiąc temu na zamówienie było prześliczne i aż żal mi było je oddawać,zrobione z bardzo ciemnej  skórki . Może Wam kiedyś pokaże bo zostało mi parę fotek "komórkowych".
Jak już jestem przy temacie zamówień ,otrzymałam pytanie czy robię  ekwipunek na zamówienie (odpowiedziałam pod nim) . Na razie przygotowuję się do kwietniowego egzaminu i wolne chwile są u mnie rzadkością ,a nie chcę ,aby "klient" czekał na zamówienie ok.miesiąca . Po 1 kwietnia postaram się poczynić jakieś kroczki w tym kierunku:)

Został jeszcze kantar dla Rubina, zrobiony z brązowo-złotej wstążki od Capricorn:


 To by było na tyle ,chciałam Was jeszcze zapytać o podpisywanie zdjęć ,nie wiem czy będzie mi się chciało ale jeżeli już to pokażę jakby  to miało wyglądać ;)
No dobra, może byłby trochę większy napis...
Trzymajcie się :*

19 komentarzy:

  1. Wszystkie akcesoria bardzo ładnie ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kantary perfekcyjne! Powodzenia w nauce - rozumiem sytuację!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siodło cudne, a kantar piękny! Teraz moje konie będą mnie męczyć, że też takie chcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłabyś takie siodło ale wielkości na breyera, na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym spróbować,jak tylko będę mogła potrenuję na moich i dam znać ;)

      Usuń
  5. Odezwała się :D! Bardzo udany kantar, absolutnie fantastyczne siodło.
    Zajrzyj do nas - jakiś czas temu dodałam nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siodło prawie perfekcyjne!!!! Jedynie tylny łęk mógł być troochę dłuższy.
    :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę,następnym razem spróbuję poprawić ;)

      Usuń
  7. Siodełko śliczne!Gdyby coś post z porównaniem już jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne siodełko i kantar. :3 Ostatnie zdjęcie z fryzyjką mi się podoba. ^^
    Podpisywać możesz, jeśli nie chcesz, by kradli Twoje zdjęcia (Choć są i tacy, ze podpisane zdjęcia próbują wmówić, że są ich.).
    Co do Torwaru to rozumiem. Szkoda, że Cię nie będzie, bo można by było się spotkać np. :) Ja już tak z paroma osobami się spotkałam. :)
    A co do książki, to dziękuję za opis, chociaż przyznam, że ja z tych, co mam niewiele korzystam, a i tak sama dużo się nauczyłam, bo te podręczniki kupiłam dopiero później. Ale jak kiedyś ją zobaczę, to zerknę, może mnie zaciekawi. :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej. :*

    Pozdrawiam,
    Karo ;)

    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tak niestety nie odnośnie notki ;-;
    Masz nowego fryza ze Schleich? Więcej zdjęć, błagam *_*

    PS Notkę przeczytam w weekend ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją obfotografować,klaczka jest właściwie mojej siostry i żałuję, że nie kupiłam jej jako pierwsza ;)

      Usuń
  10. Jak się robi takie kantary ze wstążek ??
    To dla mnie czarna magia, ja robie z muliny

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kantar , a siodło BOMBA . Blog jest superowy .

    _______________________________________

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://andalusastable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super kantar i siodło(jednak kantar bardziej mi się podoba(kwestia gustu)).u mie candy i 2 nowe posty zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny kantar *-* Napisałabyś krok po kroku jak sie go robi ?
    PS : Zapraszam tu -->http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że jest to do zrobienia ;) Jak tylko znajdę chwilkę żeby przysiąść .

      Usuń
    2. Dobrze.... Czekam jak już bedzie ;-)

      Usuń
  14. Cudne to wszystko! Ja od dłuższego czasu zbieram się do wykonania jakiegoś ekwipunku i narazie na tym się kończy ehh..

    OdpowiedzUsuń