niedziela, 27 kwietnia 2014

Portugalska piękność :)

Mam małe zaległości, postów nie było przez dwa tygodnie, ale wreszcie się zebrałam i mam temat który mam nadzieję,że się Wam spodoba. Ostatnio trafiła do mnie klacz arabska schleich 2014. Wiem ,że obiecywałam opis Hicksteada, ale naprawdę nie mam serca pisać o nim w tym momencie,może za parę dni bo chyba mam już wszystkie zdjęcia. Co do zdjęć ,zdecydowałam się je podpisywać ,na razie jest to takie "próbne" podpisywanie więc może być problem z wielkością ,zobaczymy.

 Klaczka jest bardzo urokliwa. Ma maleńką główkę i ogólnie jest taka drobna i "lekka". Jest zdecydowanie mniej realistyczna niż starsza wersja.
Jak widać na zdjęciu ma na sobie prezenterkę dla kuców ponieważ inne były za duże ,nawet kawecan zsuwał jej się z pyszczka :(







Bardzo podoba mi się zapleciona grzywa i różowe gumeczki które bardzo ładnie wyglądają przy jej pyszczku i dodają niezwykłego uroku i słodyczy :}









Ma za długie yyy "prawe" nogi co nie jest jakoś szczególnie denerwujące,ale ku mojemu zdziwieniu i poniekąd przestraszeniu ...nóżki się wyginają :o





Zdziwiło mnie również pochodzenie klaczy, ma ona na brzuszku "Made in Portugal" skąd tytuł dzisiejszego posta.
Myślę,że to tyle na dzisiaj, na koniec chciałabym Wam bardzo podziękować za moc komentarzy i już ponad 4500 wyświetleń. Jednocześnie chciałam przeprosić tych do których z moim komentarzami niestety nie docieram, staram się czytać wszystkie notki,ale zwykle nie mam jak napisać komentarza,a wiem jak taki mały gest motywuje do dalszego prowadzenia bloga :)
Trzymajcie się ciepło ;)



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Klacz nie za bardzo mi się podoba, ale i tak do mnie trafi. Mówisz, że nóżki się uginają? Hmmm, muszę to sprawdzić organoleptycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Klacz mi się podoba :D Ale żeby nóżki się wyginały...? Hmmm...Też muszę to sprawdzić :D Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klacz ta mieszka również u mnie. Nie powiem żeby była moją ulubioną. Jest OK. Niemniej gratulacje.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiona w Portugalii? To rzadkość :)
    Zdecydowanie odbiegli od rzeczywistości robiąc taki model... no cóż raczej wolę bardziej zbliżone do realnych koni, a uginające się nóżki też są nieco dziwne!
    Czekam z niecierpliwością na notkę o Hicksteadzie!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam mustanga collecta z wyginającymi się nogami ;)
    Hmm... Może nie super realistyczna, ale mi się podoba i planuję jej zakup.
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia . Gratulacje modelu . Ja ją od stycznia posiadam, bo kocham araby . A co do tego Portugal to ja tez mam z niej dwa schleich . Nawet jednego z Tunezji .
    Pozdrawiam i zapraszam :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Widziałam tę klacz na żywo. Ma strasznie skopane proporcje. Ale może kiedyś do mnie trafi. :)
    Mam parę koni w swojej kolekcji, które wyprodukowano w Portugalii :).

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ogier teneese walker też jest wyprodukowany w portugalii. Klacz mi się podoba ale według mnie ma za grube nogi jak na taką budowę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam chyba jakiegoś z Portugalii
    Nominuję Cię do LA

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję cię do LA
    Szczegóły : http://blackfriesianstudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Tennessee też z Portugali. Jako jedyny.
    Nominuję Cię do LA
    Szczegóły na http://red-horse-farm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Ja niezbyt lubię ten model.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się ta klacz nie za bardzo podoba. Dla mnie Schleich przesadza z tymi gumkami i zaplecionymi grzywami. Chociaż do tej arabki to pasuje, ale na przykład do klaczy fryzyjskiej to już nie. Ale jest zrobiona w Portugalii!! Ja mam tylko jednego konia z Niemczech, pozostałe są Chińskie.
    Ale ogólnie blog fajny. I zdjęcia dobrej jakości. A może pokusiłabyś się o jakąś sesję w terenie z tą arabk? Bo klaczka naprawdę ładnie wychodzi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co to kawecan ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawecan służy do lonżowania koni. Można powiedzieć iż jest to pewien rodzaj ogłowia.

      Usuń