czwartek, 8 maja 2014

Czyż to nie LA?! D:

Dzisiaj po ponad tygodniu miałam wreszcie możliwość skorzystania z laptopa i odpowiedzenia na pytania z LA, które ostatnio opanowały figurkowe blogi...
Odpowiedziałam na wszystkie pytania, nawet na te które się powtarzały,nie chciałam plątać...

Dziękuję wszystkim za nominacje..:)


Pytania od Kakarioleu [http://blubeberry.blogspot.com/]

1. Jeździsz konno?
-Tak, jeżdżę.
2. Jeśli tak: jak długo? jeśli nie: czy zamierzasz?
- Prawie 6 lat.
3. Twój ulubiony gatunek książkowy?
-Lubię fantastykę, książki przygodowe( jakim gatunkiem jest Heartland  ? )
4. Ostatnio obejrzany film?
-Po raz 5-ty, Secretariat :}
5. Ulubiony gatunek muzyczny?
-Nie mam ulubionego,ale nie lubię ostrej muzyki, rapu no i disco-polo (nawet nie wiem czy dobrze napisałam)....
6. Ulubiony zespół/wokalista?
-Nie mam,ale jest paru  wykonawców, których utworów lubię czasami posłuchać.
7. Co lubisz robić?
-Rysować, spacerować,szyć :}
8. Lubisz meduzy?
-Hmm... myślę,że tak (o ile nic mi nie zrobią).
9. Czy wierzysz w działanie karm
y?
-Nie,wiem...może...?
10. Jaka kultura cię interesuje?
-Jeeju ,jakie trudne pytania! ;) Szczerze powiedziawszy nie interesuje się innymi kulturami, uważam ,że gdybym podróżowała poza Polskę na pewno któraś by mnie zainteresowała.
11.Życiowy cytat lub mądrość życiowa przez cb wywnioskowana?
-Za młoda jestem, jeszcze niczego głębszego nie wywnioskowałam... :}


Pytania od Emci [http://schleichemci.blogspot.com/]

1. Masz rodzeństwo? ( jak tak to współczuję i przybijam pjone xD  )
-Mam...
2. Imię ulubionego konia? ( może być z filmu itp. )
-Rawelka♥
3. Gdybyś miała się ze mną spotkać ( meet figurkowy :3 ) zrobiłabyś to? ( tu jestem ciekawa odpowiedzi xD )
-Oczywiście, poleciałabym od razu :D
4. Czy jesteś pegasis?
-Nigdy wcześniej nie słyszałam tego określenia,ale dla jasności jeżeli chodzi o MLP to oglądam :P
5. Kochasz border collie, co nie? :>
-Śliczności! Zawsze chciałam mieć borderka.
6. Schleich czy Breyer?
-Schleich.. i Breyer?
7. Pies czy koń?
-No...koń...
8. Rzeczy, bez których nie przeżyjesz? :3
-Nieewieem! D:
9. Twoje ulubione foto? :D ( wstaw )
-Oprócz ulubionego zdjęcia przedstawiającego Rawelkę (niestety jest na telefonie), to to na nagłówku i (poniżej) Pruszkusia (może kiedyś wytłumaczę dlaczego tak go nazywam,nie nie jest to jego oficjalne imię).


10. Czekolada gorzka, mleczna czy biała? ^^
-Wszystkie :3
11. Czy cieszysz się, że to już ostatnie pytanie? xD Tak serio - czy uważasz, że drogie czapraki itp. są potrzebne? Czy warto mieć swoje czy korzystać ze szkółkowych?
-Nie, nie cieszę się, fajnie się odpowiadało;)
Nie zawsze drogie jest lepsze od tańszego, zwykle płaci się za wygląd, a nie wygodę.
Moim zdaniem jeżdżąc na koniach szkółkowych jest to niepotrzebna strata pieniędzy, no bo po co kupować skoro jest?

Pytania od Wikusi B [http://blackfriesianstudio.blogspot.com/]

1.Masz jakiegoś zwierzaka? 
-Mam.
2.Twoje trzy ulubione zespoły? 
-Nie mam ulubionych zespołów, niestety rzadko kiedy słucham muzyki.
3.Jakie lubisz gry komputerowe? 
-Don't Starve, Minecraft (lubiem tam budować), The Sims 3.
4.Mieszkasz w mieście, czy na wsi? 
-Podobno jest to wieś, ale 5 km od Warszawy, więc nie wiem czy się liczy ;)
5.Lubisz lody? 
-Lubię.
6.Jaka jest twoja ulubiona rasa konia?
-Koń hanowerski. 
7.Czy jeździłeś/jeździłaś konno?
-Jeżdżę konno.
8.Co lubisz robić? 
-Lubię rysować, tworzyć miniaturowe rzędy, oczywiście jeździć konno itd.
9.Twoja ulubiona piosenka? 
-Nie mam ulubionej piosenki:)
10.Twój ulubiony film? 
-Chyba Secretariat i Mustang .
11.Lubisz rysować?
-Tak. 

Pytania od Agnieszki [ http://red-horse-farm.blogspot.com/]

1.Jeździsz konno?
-Tak.
2.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
-Obecnie gołąbki :}
3.Jaka jest Twoja ulubiona rasa konia?
-Zdecydowanie koń hanowerski.
4.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
-Niebieski.
5.Lubisz czytać książki?
-Bardzo.
6.Jaką książkę przeczytałaś/eś?
-Wiele, teraz kończę Heartland.
7.Lubisz jeść paluszki?
-Lubię:]
8.Masz jakieś zwierzę?
-Tak, mam.
9.Jakie jest twoje ulubione umaszczenie konia?
-Kocham kasztanki.
10.Co kochasz robić?
-Bardzo lubię rysować, tworzyć miniaturowe rzędy, oczywiście jeździć konno i wiele innych .
11.Co czujesz do koni?
-Hmm.. kocham konie od dzieciństwa, uważam je za piękne i mądre zwierzęta. 


Pytania od Kasi Koniary [http://breyerischleichkasi.blogspot.com/]

1.Czy jeździsz konno?
-Taak.
2.Twój ulubiony sport?
-Oczywiście, że jazda konna, głównie skoki :)
3.Jak jest Twoja ulubiona firma figurek i dlaczego ją najbardziej lubisz?
-Myślę, że obecnie Breyer, lubię tę firmę za realizm, piękne malowanie i śliczne rzeźby.
4.Co Cię inspiruje do pisania bloga?
-Nie mam pojęcia, jak mam coś ciekawego do pokazania to piszę :)
5.Jaki jest Twój ulubiony film o koniach?
-Secretariat i Mustang z Dzikiej Doliny.
6.Jaką piosenkę lubisz najbardziej?
-Nie wiem, ale muszę przyznać, że kocham piosenki z Mustanga!
7.Czy masz  zwierzę?
-Mam.
8.Czy Chciałabyś mieć konia?
-Jasne! To moje marzenie.
9.Jaką książkę lubisz najbardziej?
-Heartland.
10.Jaki jest kolor Twoich włosów?
-Od ciemnego brązu po kasztanowy.
11. Jaka jest Twoja ulubiona maść konia?
-Kasztanki rządzą :)

DODANE:
Pytania od Mai Zielińskiej [ http://schleich-zlotapodkowa.blogspot.com/]

1. Jeździsz lub jeździłaś/eś konno?
-Tak, jeżdżę konno.
2. Jak długo prowadzisz bloga?
-Niecałe 7 miesięcy :)
3. Ulubiona figurka?
-Klacz knabstrup schleich.
4. Uprawiasz jakiś sport?
-Jeździectwo oczywiście ;D
5. Mieszkasz w domu czy bloku?
-Małym bloku...? No to taki duży dom w którym jest 7 mieszkań.
6. Ulubiona potrawa?
-Pizza i gołąbki.
7. Co robisz gdy się nudzisz?
-Wzdycham xD
8. Masz rodzeństwo?
-Tak.
9. Ulubione zwierzę?
-Kuń :D
10. Masz jakieś zwierzątko? 
-Kociaka.
11. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
-Mieć własnego konia oczywiście.

Pytania od Milki [ http://konie-schleich-blog.blogujaca.pl/]

1. Twoje ulubione miasto?
-Krosno.
2. Ulubiona figurka.
-Klacz knabstrup firmy schleich.
3. Liczba figurek.
-Koło 80 mniej lub więcej, ale raczej ponad.
4. Wolisz koty czy konie?
-Bardzo lubię koty, ale koń to koń ;)
5. Czy masz zwierzę?
-Mam.
6. Jaki jest kolor Twoich włosów?
-Kasztanowy.
7. Twój ulubiony gatunek książki?

-Fantastyka i przygodówka.
8. Imię ulubionego konia?
-Rawelka.
9. Co inspiruje Cię do pisania bloga?
-Nie wiem :/
10. Ulubiona maść konia?
-Kasztanowata.

11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Dużo ciekawych różności...


Pytania od Aredhel [http://shadowhorses.bloog.pl/]

1.Lubisz czytać?Jeśli nie to dlaczego, a jeśli tak to jaki gatunek i ulubiona książka/autor?
-Tak lubię,przygodówki i fantasy. Ulubioną książką jest m.in Heartland Lauren Brooke
2.Lubisz zwierzęta?Masz jakieś?
-Lubię, mam kota.
 3.Rozwijasz jakoś swoje hobby?Jak?
-Wydaje mi się,że tak, modelarstwo, jazda konna i miniaturowy ekwipunek to wszystko wpisuje się w konie.
 4.Ulubiona czynność w ciągu dnia?
-Siedzenie przed laptopem...? :D 
5.Kakao czy herbata :D? 
-Yyyyhh.. trudny wybór, lubię kakao, ale częściej pijam herbatę. 
6.Miejsce, w którym najczęściej przebywasz?(Nie, nie liczy się łóżko w nocy :P)
-Myślę,że salon. 
7.Kontrolowany chaos/artystyczny nieład/bałagan czy porządek w pokoju?
-Ekhem... nazwijmy to.. "artystyczny nieład" xD 
8.Ulubiona piosenka?
-Nie mam, ostatnio często słucham "Let her go " 
9.Ulubiony film?
 -Secretariat.
10.Lubisz ręcznie pisać :P? 
-Lubię, ale nie w szkole...
11.Inspiracja do jakiejkolwiek twórczości?
-Niee wiem D:


Otrzymałam 8 nominacji i dodatkowe ,odpowiedzenie na pytania zajęło mi prawie 3h, ale było bardzo miło.
Wiem, że co najmniej 90% z Was odpowiedziało już na zadane pytania i nie chcą zaśmiecać kolejnych notek odpowiedziami, więc nie będę już nominować.
Trzymajcie się :)

12 komentarzy:

  1. Ahahah widzę, że nie tylko ja męczyłam się z tyloma nominacjami (ja miałam 6 :D) Chwała ci za nienominowanie! Może w końcu się ten łańcuszek zakończy :/ Choć odpowiadało się fajnie :D

    Śliczny kociak :*

    Troche mnie zasmuciłaś tym, że rzadko słuchasz muzyki :/ Ja słucham przy prawie każdej czynności, bo denerwuje mnie cisza :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Może śliczny, ale bandyta :p
      Mnie również bardzo denerwuje cisza, ale trudno znaleźć dla mnie odpowiednią listę piosenek, więc puszczam let's play'e z gier, tak likwiduje ciszę.

      Usuń
  2. Też niezbyt często słucham muzyki, za to bardzo często nucę i podśpiewuję - wszyscy dookoła mają prawo mnie wówczas zamordować, gdyż... jakby to powiedzieć, nie posiadam talentu wokalnego :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być aż tak źle... :)
      Ja też tak robię, ale staram się nie przy ludziach bo pewnie mogłabym również tak skończyć...

      Usuń
  3. Ale nominacji :)
    Ja też Cię nominowałam :) Fajny kotełek ;3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) troszku się nazbierało.
      Dzięki, dopisze odpowiedzi.

      Usuń
  4. Nominuję Cię do LA

    Pozdrawiam
    Milka z konie-schleich-blog.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiż kotton piękny!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu kottona ;)
      Piękny jest, niestety potrafi równie pięknie rozwalić coś dla mnie ważnego...

      Usuń
  6. Już cię wpisałam :).
    Swoją drogą...Duuuużo nominacji.Gratuluję cierpliwości xD.
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń