piątek, 21 lutego 2014

Sesja zimowa tzn. wiosenna :)




 Dzisiaj tak krótko i troszkę informacyjnie ;)
Tak więc jestem już poza domem , oczywiście mam ze sobą Prince- Prince'a (nie wiem jak odmienić xD), Figara i Śnieżkę prezentującą sięw nowej derce i ogłowiu których Wam jeszcze oficjalnie w poście nie pokazałam . Wczoraj wybrałam się na krótką sesję której wynikiem jest nowy nagłówek ,który bardzo mi się podoba ,są na nim Śnieżka z Alą na grzbiecie (figurka ze starego zestawu rekreacyjnego 42021) w wyżej wymienionej derce i ogłowiu z specjalnie krojonym naczółkiem :) Jeszcze tylko zostało mi zmienić tło i będzie ok.
Pokażę Wam kilka zdjęć które udało mi się wczoraj zrobić -dlaczego niebo nie odbija światła lampy błyskowej?!



Focia Śnieżki w derce i ogłowiu :}
Jedno z mniej udanych ,Prince nie chciał współpracować ze mną i aparatem :/
To zdjęcie dodaję tak dla śmiechu,trochę mi się obsunęła ręka i Figuś wygląda jak duch w dziwnym radioaktywnym otoczeniu xD
Figaro z jeźdźcem (moim zdaniem idealnie do siebie pasują).
Ta fotka po prostu mi się podoba,dodatkowo możecie zobaczyć naczółek ;)

Na kamyczkach ,pod górkę.


A na tym zdjęciu nowy przybysz ze stajni Capricorn :)

Podziwiam malowanie,taak zaczynam kupować stemblematesy...

Trzymajcie się, (dla tych którzy mają ferie-korzystajcie z tego ostatniego tygodnia) ,(dla tych którzy ferii nie mają-życzę Wam dużo siły i w miarę lekkiego tygodnia).


13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :D. Stemblematesy są cudowne! - też muszę się za nimi rozglądnąć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No.... Piękne zdjęcia! A CO DO UZDY TO NA PEWNO MUSIAŁAŚ SIĘ DUUŻO NAPRACOWAĆ :) ORAZ DERKĘ.. Co do Stemblemates'ów hymm.... Są piękne, a są wykonane z plastiku czy może z gumy? ;) Pozdrawiam #Marka ;)
    http://www.shleichkonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem do końca z jakiej masy są konie s.stemblemates ,ale w dotyku jest ona bardziej plastikowa ,na pewno nie gumowa :)

      Usuń
  3. Zdjęcia haflingera są śliczne. Ta figurka jest bardzo fotogeniczna i pasuje do niej ten jeździec. Uzda świetna! Taka mała i drobiazgowa!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowego przybysza! To "obsunięte" zdjęcie jest bardzo ciekawe! Piękne ogłowie i dera!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie Figara z Alą prześliczne!
    Derka jak i nagłówek bardzo ładnie Ci wyszły. Zazdroszczę, ze potrafisz wyciąć tak cieniutkie paski - mi to jakoś nie idzie :/
    Gratuluję nowego modelu.

    Pozdrawiam.

    PS. U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, robisz siodła i ogłowia na zamówienia? Bo jeśli tak to ja z chęcią to kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki plan ,nawet jedno siodełko trafiło do swojej nowej właścicielki ,ale nie wiedziałam ,czy ktokolwiek by to kupił. Myślę ,że jest to do zrobienia , zobaczę jak z czasem ,pogadam z rodzicami i dam Ci znać ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Myślę ,że tak,zapraszam do zakładki "zamówienia",jest tam mój e-mail;)

      Usuń