sobota, 15 lutego 2014

Breyer 1478 - Zenyatta

Yey ,dzisiaj zaczynam ferie :D Wreszcie można odpocząć  to znaczy mieć więcej czasu na naukę -.- Po tych magicznych dwóch tygodniach mam sporo sprawdzianów "z biegu" ,ale nie przejmuję się tym, tydzień leniuchowania u babci musi mi tymczasowo wystarczyć.
Wracając do posta,wszyscy zgadliście-jest u mnie Zenka :) Moją koniczynę kupiłam na PonyShop i jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie,bieżąca informacja o statusie przesyłki i możliwość jej śledzenia + oczywiście szybka realizacja. Z Zenyattą był taki problem ,że nigdzie nie była dostępna ,na moje szczęście dosłownie mignęła na Pony Shop ,teraz znów nigdzie jej niema.




Klaczka ma na zadzie co prawda ledwo zauważalne ,ale jednak ,jabłuszka . Jej maść jest piękna ,niestety ciężka do uchwycenia na zdjęciach ,heh ,kręciłam lampą jak dzika ,a Zen i tak odbijała światło. Myślę ,że jakby tylko mogła przemalowała by się na siwą.
Ma piękną ,szczegółową rzeźbę,wyposażoną oczywiście w kasztany . Szkoda ,że tylko na jednym kopycie jest strzałka:(
Niezeszlifowane szwy to chyba wada tylko mojego modelu ,nie są one jakieś rażące ,ale jednak .
  Ma piękne ciekawe odmiany dodające jej niezwykłego uroku .






Zen ma gładki grzbiet i moim zdaniem za bardzo zeszlifowany ogon.
Dziewczyna wygląda bardzo fajnie przy Topsails'ie ,mają bardzo podobne pozy :)
Teraz należy sprowadzić do mojej stajni towarzysza dla Mistrala .

Zenyatta jest piękna ,cieszę się ,że wreszcie do mnie trafiła wygląda ślicznie na półce.
Na koniec znów chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 120 komentarzy ,które pojawiły się na moim blogu i oczywiście ponad 2500 wyświetleń :D




5 komentarzy:

  1. Ładna tylko pysk ma jakiś taki płaski, kiedyś też chciałam ją kupić.
    Jeśli potrzebujesz towarzyszki/towarzysza dla Mistrala - radzę kupić Valentynę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kobyłkii. Jest niesamowicie piękna. Można patrzeć na nią całymi godzinami. Wieeele czasu spędziłam, ogladając jej zdjęcia. Na każdym jej maść jest inna. Ona jest stworzona do podziwiania!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zenka jest jednym z najpiękniejszych breyerów (może kiedyś...), w każdym razie bardzo jej gratuluję!
    Pozdrawiam (u nas Malia dodała notkę)
    Sophija

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się ferie właśnie skończyły :(. Zenkę też mi się udało dorwać na Pony Shop.Moja ma z kolei niezeszlifowane oko. Ale i tak jest piękna.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zen! Jest jednym z moich ulubionych modeli :)

    OdpowiedzUsuń