piątek, 31 stycznia 2014

Klacz trakeńska 2014

Witajcie Kochani :* Wracam po przerwie , prawie dwutygodniowej ,za którą baardzo Was przepraszam:)
Dzisiaj będzie niestety krótko , ponieważ opisze tylko klaczkę która już chwilę u mnie gości ,ale z powodu braku czasu nie pokazałam Wam jej wcześniej.W portfelu same groszaki ( :/ ) ,ale dobrze będzie bo zamówienia na siodła są  i powoli uzbiera się na jakiegoś nowego konika do stajni :)
Schleich 13757 Klacz trakeńska 2014
Na zdjęciach będzie w owijkach. Pierwsze wrażenia kiedy ją zobaczyłam (nie było mnie niestety przy zakupie) , O.o jaka długa szyja i pyszczek. Generalnie moja mina kiedy ją zobaczyłam zmieniała się w następujący sposób --> :D  :)  :| . Z czasem zaczęła mnie do siebie przekonywać ,swoim sportowym wyglądem i kochanym pyszczkiem . Mój egzemplarz  ma niestety wygiętą nogę,co trochę przeszkadza ,ale boję się wyginać.Z góry przepraszam za ostrość i jasność zdjęć,nie mam pojęcia gdzie jest lampa .








Ogółem klaczka jest bardzo ładna i godna uwagi :)
Trzymajcie się cieplutko na tym mrozie ,pa-pa.

9 komentarzy:

  1. Widzę, że żyrafka dołączyła do kolekcji :D!Całkiem urokliwa, ale ma skopaną anatomię :/.
    Jak ty robisz owijki, że tak ciasno przylegają do nóżek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobiłaś te owijki?Są bardzo ładne.
    Gdybym wcześniej zobaczyła jej fotki na blogach, to może byłaby w moim zamówieniu.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie n/n http://modele-koni-schleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda o wiele lepiej niż na katalogowych , mimo wszystko i tak pewnie do mnie nie trafi . Owijki bardzo ładnie się prezentują .
    Co do wygiętej nogi ,może spróbój lekko ją odgiąć ?

    U mnie nn :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne owijki! Anatomicznie to ona jest kiepska, ale w sumie jak tak patrzę to nawet sympatyczna. Gratulacje!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie! http://www.shleichkonie.bloog.pl/
    No nogi masakra! Ale owijki BOSKIE! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy też na Fan_Page :) Związane ze Schleich'ami :D Myślę, że rozruszacie trochę tą stronkę bo nudno.... Daj nową notkę PLISS! <3
    https://www.facebook.com/pages/Konie-Schleich-nasz%C4%85-pasj%C4%85/723919917626925

    OdpowiedzUsuń