piątek, 3 stycznia 2014

Różne Różności

Dalej siedzę 350 km od moich modeli ,więc siłą rzeczy nic jeśli chodzi o nie ,nie będzie :(
Jak już mówiłam zdjęć też nie mam przez jeden głupi kabelek-.-
No tak , zdjęć nie ma,nowych modeli nie ma ,akcesoriów nie ma -to po co ona pisze ?!
Piszę dlatego ,że mam do Was kilka spraw i już dłużej nie wytrzymam :)
Pierwszą rzeczą jest zakup collecty ,który już od dawna planuję. Jest jeden model w skali 1:12 który bardzo mi się podoba , idealnie ukazuje lekkość i grację konia arabskiego. Tylko nie mam pojęcia czy warto tyle dać ,obawiam się głównie malowania ponieważ jest to wyrób właśnie collecty :/No i druga sprawa ,czy mieszać skale moich figurek ,szczególnie ,że będzie to raczej jedyna tej skali.
Na tym zdjęciu jest wszystko pięknie i już rwie się do kupienia :
http://www.ponyshop.pl/
A na zdjęciu w pudełku grzywa jest zielono żółta i malowanie samego konia wygląda inaczej (przyjrzyjcie się skarpetkom i pyszczkowi) ,nie urzeka :
http://www.ponyshop.pl/

I właśnie tu mam problem i pytam Was ,któremu zdjęciu wierzyć ?!
Znowu wyjdzie krótki post ,ale cóż poradzić na siłę Was zanudzać nie będę.
Zostawię po sobie zagadkę ,dotyczącą breyera który przyjedzie do mnie końcem stycznia (idzie od wujka prosto z Ameryki :P),miał to być mój pierwszy breyer ,ale w między czasie pojawił się polski dystrybutor i wpadła mi już parka .
No tak,powiem tylko tyle ,że ów jegomość jest na moldzie z 1979r i ma inny ogon niż jego koledzy z tej samej rzeźby . Zgadnijcie kto to taki :)
Trzymajcie się ,niedługo ,wreszcie bardziej ogarnięty post- Pa !



7 komentarzy:

  1. Wygląda na mniej plastikowego niż skala 1:12 breyera, myślę że warto.
    Tyle mogę powiedzieć, bo ja nawet zwykłego małego collecty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że warto,tak naprawdę to nie do końca wierz tym zdjęciom często jest tak że model jest inny niż na zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurka może mieć całkiem inne malowanie "na żywo", bo oba to zdjęcia firmowe. Wybór należy do Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, nigdy nie widziałam tej figurki na oczy, więc nie mogę Ci powiedzieć. Tylko pamiętaj,że z CollectY łatwo schodzi farba. Wybór należy do Ciebie.
    Pozdrawiam

    santeiranch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam jego zdjęcie przekopując Grafikę Google:
    http://vnvstables.net/mhfc_shows/images/showPhotos/sparrow_valley_Imperial%20Sham.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, warto. Mam pare koni Collecty, i jestem z nich zadowolona. A w realu wyglądają o wiele lepiej niz w katalogu czy na zdjęciach! Np. Ja widziałam zdjęcie ogiera pinto collecty, i myślałam, że nigdy go nie kupie, a jak zobaczyłam model w sklepie, bardzo mnie ujął :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń