wtorek, 12 listopada 2013

Hej wreszcie pokazuję wam czaprak :D!! Tak ,ten robiony tak dłuuugo na szydełku.
Nie kombinowałam z dwoma kolorami więc jest to taki prosty czapraczek ,ale myślę że i tak swój urok ma:)
















1.Zastanawia was pewnie dlaczego brzuch Felka przepasają jakieś nitki .Otóż niestety musiałam go owinąć nitkami ponieważ strasznie odginał się od jego grzbietu .
2.Na tym jakże zacnym zdjęciu nie widać tego co chciałam Wam baaardzo pokazać a mianowicie faktury robótki . Mogę powiedzieć z czego jest ten czaprak wykonany : z półsłupków ,czerwonym kordonkiem ,szydełko 0.95mm.
















A tu od góry :]

Chyba już niedługo zacznę posługiwać się lustrzanką i zdjęcia na blogu zmienią się na ...zdecydowanie lepsze.

A Wy co sądzicie o czapraku?
:)


Jest jednak jeszcze jedna sprawa ,taki mój mały dylemacik. Tak sobie pomyślałam ,że bardzo chciałabym mieć Breyera i może by tak kupić wreszcie korzystając z promocji??
I tu właśnie pojawia się mój problem.Którego wybrać?Bardzo podoba mi się parę koni i chcę prosić was o radę:

1.1492 TOPSAILS RIEN MAKER - BREYER TRADITIONAL SERIES
2.1475 KOŃ CHAMPION RAVEL - BREYER TRADITIONAL SERIES
3.1495 KOŃ RASY MARWARI - BREYER TRADITIONAL SERIES
4.1357 Big Chex to Cash
[źródło obrazów:http://www.breyer.com.pl]
Co do Cześka i konia rasy Marwari jestem najmniej przekonana ,zdecydowanie dwa pierwsze zainteresowały mnie najbardziej...:/
 No nic,liczę na waszą pomoc.
Pa pa:)

4 komentarze:

  1. Świetny czaprak, dla mnie szydełko to czarna magia :D Jeśli chodzi o breyery to musisz sama wybrać, sugerując się najlepiej opiniami posiadaczy danych modeli lub ich zdjęciami :) bo w sumie nasza opinia może się mijać z twoimi osobistymi odczuciami co do danego modelu :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czaprak. Szydełkować to ja nie umiem, ale moja ciocia za to tak :-). Z breyer'ów ja bym wybrała Ravela lub konia rasy marwari, jednak ty musisz zdecydować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaprak jest bardzo ładny. Ja dopiero mam zamiar uczyć się robić na szydełku...
    Co do konia to ja mam właśnie Ravela. Chłopak jest cudowny! Gdybyś dalej nie mogła się zdecydować to polecam blog Fascynacje Dorotheah. Masz tak szczegółowe opisy tych koni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaprak dobrze Ci się udał.MI najbardziej podoba się Marwari i Big Chex to Cash :).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń