sobota, 24 października 2015

Drugie urodziny bloga !

Tak, dzisiaj mijają dokładnie dwa lata odkąd założyłam tego właśnie bloga i muszę przyznać, że zleciało to bardzo szybko. Chciałabym Wam bardzo podziękować, za to, że jesteście, gdyby nie Wy- czytelnicy- porzuciłabym to już dawno. Mam nadzieję, że aktywność pomimo ostatnich spadów wzrośnie i zostaniemy razem jeszcze na długo :)



W związku z tą rocznicą zmieni się tu parę bardzo istotnych rzeczy. Przede wszystkim, zmieni się nazwa bloga. Przez pogodę nie miałam możliwości zrobienia jakichś ładnych plenerowych zdjęć na nagłówek więc na to przyjdzie jeszcze pora w najbliższej przyszłości. Szczegółów nie zdradzam :)
Postaram się także skupić bardziej na ekwipunku niż opisach modeli, które chciałabym aby stanowiły jedynie przerywniki.

Dzisiaj przygotowałam specjalną notkę w której pojawi się zarówno ogłowie taśmowe z pierwszego zdjęcia jak i opis zestawu westernowego schleich oraz nagrody z candy na      De Terra Somnia


Zestaw zawiera amazonkę, gumowe siodło i ogłowie oraz oczywiście główną atrakcję - jelenią (?) klaczkę. 
Siodło jest zrobione bardzo ładnie, bogate zdobienia niewątpliwie przykuwają oko. Kwieciste i geometryczne wzory zrobione są dokładnie, a specyficzny sposób barwienia dodaje realizmu. Czerwony pad również wygląda świetnie, odwzorowanie materiału i plecionych wzorów wyszło tutaj naprawdę bardzo dobrze. Ogłowie niestety pozostawia wiele do życzenia. Nie ma ono w żadnym stopniu westernowego charakteru i psuje ogólny efekt.





Przejdźmy teraz do amazonki, która szczerze mówiąc była głównym powodem dla którego kupiłam ten zestaw. Nie zawiodłam się ( mimo, że na zdjęciach firmowych wyglądała lepiej) . Ładna, łagodna twarz, idealnie pasujące ciemne warkocze, jasny kapelusz i idealnie dobrana czerwona koszula zdobiona białymi wzorkami. Dzięki nim postać wygląda bardziej realistycznie.
Pasek z srebrną klamrą i namalowanymi szlufkami a także "kowbojskie" spodnie ( nazwa wyleciała mi z głowy ) wyglądają super. Jej nogi nie są ułożone typowo " prosto", ale przyłożone są do boków konia tak, jakby amazonka spychała go zewnętrzną łydką ze ściany.








Sam koń bardzo mi się podoba, został przedstawiony w ładnym kłusie. Przeszkadza mi troszkę skąpy ogon, ale z tego co kojarzę, jest rasa która właśnie tym się charakteryzuje.


 Malowanie jest stosunkowo proste, i całkiem dobrze zrobione. Standardowo niedomalowana jest grzywa co widoczne jest na zdjęciach, ale jeżeli chodzi o produkty schleich zdążyłam się do tego przyzwyczaić.


Ja swój egzemplarz, delikatnie zmodyfikowałam, przerabiając go na moją ulubioną kucynkę z byłej stajni - Rawelkę. Myślę, że wyszło jej to na dobre i wygląda odrobinę lżej i weselej.



Przyszedł czas na ogłowie taśmowe w skali traditional powstałe zaledwie parę godzin temu. 
Regulacja jest tak naprawdę wszędzie, gdzie może być i gdzie być powinna w uzdach tego typu.


Teraz tylko czekać na wakacje i wypróbować je podczas rajdu :) 


Bonusowo pokażę Wam jeszcze maskę na muchy, która niebawem pojedzie do nowego domku.



I na koniec przychodzi czas na nagrodę z Candy u Malii, która jest u mnie już od połowy wakacji.
Piękna, gniada arabska klaczka i uroczy. delfinkowy breloczek prosto z Lizbońskiego zoo podbiły moje serce.


Klaczka jest pomalowana bardzo ładnie, wycieniowana i pomimo gniadej, popularnej i pozornie nieciekawej maści ma swój niezaprzeczalny urok i cieszę się, że wylądowała na mojej półce.



Tutaj z siwą siostrą. Muszę powiedzieć, że obie mi się podobają, a Wam, która wersja bardziej przypadła do gustu?


Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, komentarze i życzę wszystkim wytrwałości w blogowaniu ;)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję dwóch lat na blogu! ^^ Ja jestem tu od nie dawna ale blog jest świetny :D Uzda śliczna :)) Maska na muchy mistrzowska c: Breloczek jest taki słoodki ^^ Klacz arabska jest piękna, ta maść maskuję błędy c: ( Nie wszystkie ale zawsze coś) Zestaw west śliczny, bardzo mi się podoba :D Klaczka jest piękna^^ Ludzik też!
    Już prawie 20 tyś. wyświetleń! :DD
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie! Dzięki tej maści nóżki klaczki wyglądają smuklej i cały model staje się lżejszy. Racja, już niewiele nam brakuje ;)

      Usuń
    2. Właśnie wchodzę i patrzę na licznik i 20 tys. wyświetleń! :D Gratulację :)

      Usuń
  2. Gratulacje dwóch lat na blogu! :)
    Ogłowie przepiękne, a maska na muchy boska *o*
    Nagrody bardzo fajne :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego,najnajlepszegoo! Gratuluję wytrwałości i mam nadzieję,że jeszcze przez wiele lat będziesz prowadzić tego bloga :). Bo jest po prostu doskonały. Ja też robię "rewolucję" na blogu. Zmieniam tematykę,nazwę,wizerunek itp. :). Czekam na metamorfozę Twojego,za pewne będzie doskonała :). Ogłowie taśmowe jest po prostu nie do opisania,jest po prostu MEGA!! Takie realistyczne,a Zenka wygląda w nim bajecznie :D! A siatka przeciwko muchom po prostu genialna *-*! Co do zestawu posiadam go i jestem bardzo z niego zadowolona. Tylko tak jak mówisz ogłowie mogło być inne,bardziej westernowe np. z pierścieniem na jedno ucho :). Bo to jest takie typowo klasyczne i chyba tylko to mnie w nim drażni :/. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :): figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło czytać takie słowa :) Szczerze powiedziawszy nie mam jakoś przekonania do ogłowia Zen, wygląda fajnie, ale to chyba jednak nie mój typ :) Może niedługo znajdzie domek u kogoś innego.
      Siatka również jest "wersją beta" nastawioną głównie na możliwość regulacji.
      No niestety, zestaw west musiał mieć jakiś słaby punkt.

      Usuń
  4. Gratuluję 2 lat, mam nadzieję, że ten blog jeszcze dłuugo będzie tętnił życiem :)
    Akcesoria świetne, konie również.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) -->http://natalkabajkaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję. dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Gratki 2 latek! '')
    Jeśli chodzi o araki, to żadna dla mnie za specjalnie piękna nie jest... Mam zamiar niedługo zrobić jakiegoś drastic CM-a jej i źrebolka ^^
    maska bardzo realistyczna, może kiedyś bym coś u Ciebie zamówiła (pod warunkiem, że nie znajdę odpowiedniego materiału)
    Ogłowie... Ogolnie bardzo ładnie itd, ale nie jestem przekonana do tych taśmowych....
    Pozdro i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anatomicznie arabki są straszne. Głowy kucyka, tułów grubego araba, nogi grube jak u ujeżdżeniowca, ale jednak pewny urok ma ;)
      Właśnie do mnie też ono jakoś nie przemawia, no cóż, pewnie będzie pierwsze i ostatnie. Wpadnę :)

      Usuń
  6. Gratuluję dwóch latek! Jesteś wytrwała :). Jako anonim wspierałam cię bardzo w każdej sytuacji, nie wiedząc nawet, że mogę skomentować... Ogłowie jest perfekcyjnie idealne, a siatka na muchy fantastyczna (ach, to moje bogate słownictwo... xD).

    Arabka osobiście niezbyt przypadła mi do gustu, ale delfinek, tak samo jak tobie, podbił serce <3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj! Co do zestawu-klaczusia jest pinkna ^^ Maść zakrywa wszystkie błędy.Poluję obecnie na ten zestaw ale se jeszcze poczekam ;)
    Arabka ładna-dla mnie lepsza od tej siwej która mi się nie podoba :/ Siatka GENIALNA. Sama bym takiej nie zrobiła (Aria co ty paplasz przecież nawet siodeł nie robisz -.- ) :) Ogłowie z taśmy-hmmm.....nie wiem co powiedzieć :)
    Podoba mi się ale mogło by być z skóry :) Ale oczywiście to twoje dzieło i nie będę tego zmieniać :) Delfinek podbił moje serce *.* Mam pytanie-co zmieniłaś w tej klaczy z zestawu ? Bo chyba ja ślepa jestem XD
    Pozdrówko i zapraszam do mnie :)
    Aria z bloga: http://olkaschleichblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Klaczka ma dodaną odmianę na pyszczku i małą plamkę przy tylnym kopycie. Taki już urok ogłowi taśmowych - są z taśmy a nie ze skóry :)

      Usuń
  8. No nie, właśnie się zorientowałam, że jeszcze nie skomentowałam tego posta! :O Wstyd, wstyd i hańba!

    Kochana Maju, wszyskiego najnajnajlepszego, jeszcze wielu lat na tym blogu, weny do pisania i tworzenia akcesoriów! <3
    Akcesoria przepiękne, maska na muchy jest już u mnie! :D
    Gratuluję wygranej! ^^

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń