środa, 23 września 2015

1 • Kantar z uwiązem - Traditional - SPRZEDANY

Dzisiaj mam dla Was coś innego, mojej roboty czerwony kantarek na skalę traditional z kolorystycznie pasującym uwiązem- do kupienia :)




Kantar ma pełną regulację sprzączkami z bolcem - na pasku potylicznym i podgardlu- dzięki czemu pasuje na wiele łebków, dużych i małych.

Wstążka przy łączeniach oprócz sklejenia została dodatkowo estetycznie zszyta,a szycie zabezpieczone dzięki czemu mam pewność, że paski się nie rozczepią.

Do kantara dołączam 20-sto centymetrowy uwiąz i gratisowo dwa kawałki wstążki (3mm).

Cena: 15zł + koszt wysyłki (5zł)

Chętnych zapraszam na: stadnina.schleich@gmail.com




Wiele osób pytało czy robię ekwipunek na zamówienie, widząc Wasze zainteresowanie postanowiłam spróbować, ale niestety ze względu na niesłownych zamawiających i ograniczenia czasowe zaprzestałam i raczej już żadnych zamówień nie przyjmę. Postanowiłam więc robić sprzęt dla własnej przyjemności-kiedy będę miała na to ochotę. A gdy będę miała coś odpowiedniego, wstawię tu na sprzedaż, dając Wam jednocześnie szansę na zakup moich robótek. Nie jest to też tak, że w ogóle nie macie wpływu na to co się tutaj do nabycia pokaże, wręcz przeciwnie, jeśli jest coś co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu piszcie w komentarzach, a nuż wykorzystam Wasz pomysł :)

7 komentarzy:

  1. Piękny kantar ;3
    Kupiłabym gdyby nie fakt, że w skarbonce świeci pustkami X"D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kantar :D Fajnie leży na kopytnych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kantarek ;)
    zajrzysz na mojego bloga
    Blue heliotrope stables

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny *-* Masz talent! (: Kantarek świetnie wygląda na Sato :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny kantarek no i konik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny,masz talent do wykonywania takich rzeczy :).Pozdrawiam u mnie w końcu n/n ;): figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie wykonane konie, wyglądają tak realistycznie.

    OdpowiedzUsuń