poniedziałek, 9 lutego 2015

Papo - Ogier Mustang 51522

Ruszamy z opisami, bo naprawdę, aż przykro patrzeć na ilość postów. Wiem, że to nie moja wina i robię co mogę, żeby na wszystko znaleźć czas, ale widzę, że ten blog, który naprawdę lubię i chcę, aby istniał jak najdłużej przeszedł w "stan uśpienia" i chcę to zmienić, mam już pomysł jak i może znajdę chwilę żeby wszystko zrealizować ;) Tymczasem mam dla Was jedną z moich pierwszych figurek Papo.




Papo- Ogier Mustang 51522 w maści karej przywędrował do mnie w okresie świątecznym "na doczepkę" z dwoma innymi. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę i ogier stał się moim ulubionym jeśli chodzi o posiadane przeze mnie figurki tej firmy.


Pierwsze co rzuca się w oczy to niesamowicie bujna grzywa i ogon, które niewątpliwie są głównymi atutami mustanga. Dzięki nim model mimo wad wręcz "ożywa" na półce i cieszy oczy.

Jeśli chodzi o pozę w której koń został ukazany; bardzo się cieszę, że nie "stoi" on prosto jak np. ogier mustang schleich który przy tym papo pomimo lepszej anatomii wypada...nie gorzej, ale jednak jest w nim mniej "mustangowego temperamentu". Porównując figurkę do innych jest dość mała, bardziej przypomina dębującego kuca czy małego konia. Błędy w rzeźbie łba zakrywa odrobinę jego ułożenie, dzięki czemu nie każdy (w tym ja) zauważy wszystkie niedociągnięcia. Więc to już pozostawiam Waszej ocenie :)


Malowanie pozostawia wiele do życzenia choć jest to maść kara więc teoretycznie tak być nie powinno.Odmiany na łbie i na nogach wyglądają bardzo sztucznie, a kopyta, jak to u koni Papo są jednolite. Jedyną pociechą są srebrne podkówki, które w przeciwieństwie do większości figurek na tylnych kopytach mają dwa "kapturki" jak być powinno. 
Wiem, że mustang występuje również w wersji siwej, ale nie wiem czy jest ona dostępna w PL, może ktoś z Was wie?

Figurkę polecam, mi osobiście bardzo przypadła do gustu, kupowałam go bardziej z okazji niskiej ceny tak jak już pisałam na doczepkę i miło mnie zaskoczył.
A jak Wam podoba się ten konik? Może macie go w swojej kolekcji?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ogier :) Bardziej podoba mi się jako siwek, ale chyba nie jest dostępny w PL :/ Czekam na kolejne opisy :) Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Siwek jest w PL. ;)
    Duże prawdopodobieństwo, że będzie dostępny na Torwarze. :P
    Karego mam od kilku lat w swojej kolekcji. :D Zakupiłam go właśnie na Torwarze. ^^ Siwego mam na oku. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny qń, może kiedyś do mnie zawita :)
    Siwą wersję gdzieś mi kiedyś mignęła, ale nie wiem czy dalej da się ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam siwą wersię. U mnie jest on lipicanem :D Przyjechał prosto z Francji :D
    Qń śliczny!
    Pozdrawiam!
    Agnieszka z Red Horse Farm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany zakup! Ja chcę upolować siwuska!^^
    U mnie n\n
    breyerischleichkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :D Jego brat siwens również ;) Gdzie go kupiłaś ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ponyshop, kiedy likwidowali sklep ;)

      Usuń
    2. To zlikwidowali? O.o Jakaś niedoinformowana jestem

      Usuń
    3. Niestety tak, zlikwidowali :/

      Usuń
  7. Gratulacje!! Koniecznie muszę dorwać ten model!
    Zapraszam do nas na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wybór :3 gratuluję konika :D
    Zapraszam do mnie - http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze zastanawiałam się nad jego kupnem, jest taki pełen dynamiki :3 Graty!

    OdpowiedzUsuń
  10. On jest świetny, gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu ja go nie mam? O_o

    OdpowiedzUsuń