wtorek, 13 stycznia 2015

Powracamy w nowym roku!

Wracam do Was znów po dłuższej przerwie i jest mi wstyd, że w tym (a właściwie zeszłym) roku nie złożyłam Wam ani życzeń Bożonarodzeniowych, ani nawet noworocznych :(  
Mam nadzieję, że święta i sylwestra spędziliście miło, wśród rodziny, tak jak ja :) 
Ogólnie nie mam właściwie żadnego nowego tack'u  i raczej w najbliższym czasie takowego mieć nie będę, pracuję teraz nad dość ciężkim projektem, bardzo czasochłonnym i ogólnie jak widzicie po częstotliwości dodawania notek właśnie z tym czasem jest u mnie krucho + przerwa świąteczna na której złapałam wieelkiego lenia blogowego no i teraz zacznę niebawem ferie i znów wyjeżdżam na (niestety tym razem tylko ) 2 tygodnie. Mam mnóstwo nowych figurek, nowych jak nowych, ale jeszcze tutaj nie publikowanych, jest ich około 10-ciu no i jeszcze opisy tradów które Wam już dawno obiecywałam no i słowa dotrzymam. A dzisiaj chcę pokazać Wam zdjęcia za czasów śniegu, który zwykle jest elementem charakterystycznym zimy- widocznie nie w Polsce... Na zdjęciach jest ktoś zupełnie wyjątkowy, piękny clydesdale, którego w tym roku znalazłam pod choinką- Breyer SBH Phoenix :}








Opis Feniksa z szczegółowymi zdjęciami również powinien się się na blogu pokazać, jeszcze nie wiem kiedy się uda, bo na razie Finiksio jest chyba na końcu kolejki do opisów;) Postaram się zmobilizować i w miarę moich możliwości częściej wstawiać nowe notki. 
Podczas mojej nieobecności zaniedbałam również Wasze blogi, co nie powiem byłoby trudne do nadrobienia, więc teraz już Wam obiecam, że do każdego kto zostawi po sobie komentarz pod tym postem zajrzę jak najszybciej, to powinno zdecydowanie ułatwić mi dotarcie do Waszych blogów ;)

Mam nadzieję, że tak jak ja niebawem zaczynacie ferie, że dla każdego będą wspaniałym wypoczynkiem i wrócicie z nich przede wszystkim zdrowi (nie połamani) i  szczęśliwi .

14 komentarzy:

  1. Gratuluję Feniksa, jest piękny :) Chyba najlepszy mold Moody dla Breyer'a.
    Czekam na opisy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Feniks jest naprawdę piękny, czekam na opis :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje Feniksa!! Z niecierpliwością czekam na opis. Świetne zdjęcia <3
    Szczęśliwego Nowego Roku'
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić tego przystojniaka <3 Ale jak na razie na kolejce Gypsy i Sara Moniet, więc troszkę musi sobie poczekać ;) Wielkie gratki tak cudownego modelu! Zapraszam do mnie ;) Kilka notek temu pojawiły się fotki mojego pierwszego Breyera, więc zapraszam do oglądnięcia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki Feniksa ;) . Czekam na wszystkie opisy :D !
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne konisko :D Czekam na opisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje pięknego łogiera (?) xD

    bucking-pony.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne konisko :D Czekam na nowe notki! :)

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na tegorocznego ;) Gratuluję! U mnie pod choiką wylegiwał się Kripton ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Feniks jest boski ♥♥♥
    Przez Ciebie zakochałam się w nim a fotki są bajeczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam: drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O wróciłaś. Czekam na nowy tack, bo bardzo miło się ogląda twoje rzędy, bardzo estetyczne i ładne :)
    Mi Feniks nie podchodzi... Ale Gyspy i Tropciu chciałabym mieć... eh, a ja kupuję pierwsze lepsze breyerowe zachcianki i cóż :P
    Pozdro i zapraszam(jutro nn) blackfriesianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny koń. Blog i Twoje akcesoria również. Jak oglądam akcesoria mam wrażenie że są one w normalnej skali kupione w sklepie jeździeckim i założone na figury koni realnych wielkości. Są świetne. Zazdroszczę Ci talentu.
    Zapraszam na swojego bloga: http://konie-klaudii.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. W 2013 roku mieli stoisko przez wszystkie dni. W ubiegłym nie było ich wcale. W tym roku chyba tez nie bo coś przestali jeździć i się reklamować.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń