sobota, 13 grudnia 2014

Wspaniałe customy i nowy ekwipunek

Powracam po miesiącu i mam duużo nowości :D Niektórzy zapewne widzieli już większą część ekwipunku który chciałabym Wam dzisiaj pokazać ( tak jak pisałam wcześniej, nowe akcesoria wstawiam do zakładki "Ręcznie robiony ekwipunek" często "przedpremierowo"), ale oprócz tego przyjechały do mnie dwa wspaniałe wierzchowce, kolejne customy autorstwa Dark Pegasus Studio. Ich zdjęcia były robione wieczorem w ekstremalnych warunkach świetlnych i nie tylko, ostatnio zepsuła mi się lampka i miałam tylko i wyłącznie taką którą "przyczepia" się do półek, szafek itd.. niestety moje półki są za grube więc w jednej ręce trzymałam lustrzankę, a w drugiej lampkę.

Najpierw pokażę Wam ekwipunek ,a figurki zostawię sobie na deser :}

1. Ogłowie z czerwonego rzemyka dla Zenyatty, zdjęcia nie oddają wszystkich detali ogłowia. Po raz pierwszy nie musiałam sama wycinać pasków, jedynie zciąć je nożykiem do odpowiedniej grubości, nie powiem było to bardzo komfortowe dla mnie i zdecydowanie ułatwiło prace.






2. Błękitny kantarek dla nowego przybysza z Collecty.



3.Pas do lonżowania z wyjmowaną (tymczasową) podkładką.



4. Nachrapnik meksykański i ochraniacze do zestawu z poprzedniej notki.




Tak, tak ,wiem zrobiłam dwa prawe przednie ochraniacze, ale po spostrzeżeniu pomyłki nie starczyło mi już skórki na zrobienie jeszcze jednego ,a podstawa była już ponacinana.
Na wystające paseczki znajdę jakiś sposób, także tak nie pozostaną :)








I teraz nadszedł czas na nowe customy, muszę przyznać, że po zobaczeniu efektów sesji zdjęciowej  jestem z siebie meega dumna , fotki nie są przerabiane w żadnym programie graficznym , a wyglądają bajecznie !

1. Collecta 88464 ogier andaluzyjski (Eteritum Comanche PRE) - przemalowany przez DP Studio





2.Schleich 13617 k.knabstrupper ( nie ma imienia) - również autorstwa Dark Pegasusa






Oba bardzo mi się podobają, a w szczególności przecudny andaluz, jeszcze raz bardzo dziękuję DP za tę parkę:)

Kończąc już, wspomnę jeszcze, że niebawem powinny pojawić się zdjęcia moich nowych nabytków collectowych których jeszcze na blogu nie było i ogólnie muszę nadrobić z opisami figurek, ale to wszystko powoli bo na razie nie mam już serca do takich notek ;)

Trzymajcie się ciepło! 

19 komentarzy:

  1. Cudowny ekwipunek, szczególnie wielbię twoje ogłowia z nachrapnikiem meksykańskim, to dla Breyera, ale także to dla Schleicha pokazane w zakładce z ekwipunkiem.. Customy wspaniałe, ale jaką maść ma ten drugi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... kompletnie zapomniałam o tym ogłowiu ! Drugi CM jest maści sabino ;)

      Usuń
  2. Piękna Knabka <3 Wygląda tak mrocznie xD Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko piękne!! Piękne modele, świetne zdjęcia i ten ekwipunek <3 Szczególnie podoba mi się zestaw dla Lil'a.
    Zapraszam do nas - n/n

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekwipunek i customy świetne! Zen świetnie w czerwonym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ekwipunek . Dziewczyno masz niesamowity talent *_* . Customy są prześliczne . Andaluz to cud, miód i orzeszki :3 . DP ma talent koniska są prześliczne .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW O.O Piękne te akcesoria! Te cieniutkie paski!

    A customy równie śliczne :)

    Mam takie pytanko. Nie mówie tego złośliwie czy coś tylko po prostu mnie ciekawi: te paseczki jak są takie cienkie to się nie boisz że się urwią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowo powstającym ogłowiu są jeszcze cieńsze :D Bardzo dobre pytanie, nie boję się ponieważ zawsze sprawdzam daną skórę ile może "wytrzymać", jak ktoś się uprze to urwie, ale nie miałam jeszcze takiego przypadku, jest to rzecz owszem delikatna, dlatego nikt myślę, że drzeć za paski nie będzie, ja je normalnie eksploatuję i jest ok ;)

      Usuń
  7. Piękne! Zdjęcia z customami są cudowne.
    Mam dwa pytanka:
    1. Jakiej masy używasz do przyczepienia wędzidła do modelu?
    2. Skąd bierzesz taką dobrą skórkę.
    Jestem zachwycona Twoimi akcesoriami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przyczepiania wędzideł używam masy do przyklejania np. plakatów na ścianę, łatwo odchodzi i sprawdza się znakomicie.
      Ze skórą to różnie bywa, większość skór ( szczególnie twardych ) jest dobra, najgorszy jest skaj i z tego właściwie nie da się robić pasków, od razy włókienka się rozchodzą i "nibyskóra' się rozrywa. Ja swoją skórę najczęściej dostaję, albo zdecydowanie rzadziej kupuję skórzane rzeczy za grosze z SH :)

      Usuń
  8. Cudowny ekwipunek, naprawdę podziwiam to co robisz!!! Custom jest idealny! Naprawdę nie da się wyrazić mojego podziwu dla twojego sprzętu zwłaszcza w skali Traditional :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do LA! http://schleichikuliny.blogspot.com/2014/12/la-pytaniaodpowiedzi-i-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałam już komentarz co najmniej pięć razy w zeszłym miesiącu i za nic w świecie nie mogłam opublikować :/ Ekwipunek jest rewelacyjny, cud, miód i orzeszki! Profesjonalizm w 100 %! Custom'y są również fajne :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jak ty to robisz! :D Zazdroszczę ci talentu... A także Collecty od DP. Jaki on piękny... Eh, chciałoby się. Na razie muszą mi wystarczyć moje Custy.
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie, bo nominowałam Cię do LA :)
    www.schleich-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko jak ty to robisz że paski od wędzidła trzymają Ci się przy pysku konia bo ja nie wiem jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń