środa, 12 listopada 2014

Pierwsze siodło w skali traditional

tak jak zapowiadałam przy wynikach candy, dzisiaj mam dla Was moje pierwsze siodło na breyer traditional, ideał to nie jest, ale zmierzam w dobrym kierunku :) Jest odrobinkę za małe, ale myślałam, że będzie gorzej pod tym względem.



Siodełko jest wykonane ze skórki od Capricorn, za którą bardzo dziękuję, jak widać nie poszła na marne.


Puśliska są regulowane, niestety na obecną chwilę jest tylko jedno, a wynika to z tego, że strzemiona były robione i gotowane na szybko i jedno się w tym gotowaniu rozpadło:( 


Popręg jest zapinany (prawie, kwestia sprzączek ) jak prawdziwy i wbrew pozorem jego zapinanie nie jest bardzo trudne, a sprzączki mocno trzymają przystuły.






Do siodełka powstało ogłowie bez nachrapnika, ale to kwestia czasu, bo już zaczęłam robić do niego nachrapnik meksykański.



 Regulacja jest nieduża, ogłowia będę robić raczej pod jednego konia, mimo tego, że paseczki będą dłuższe i będą pasować na większość koni.
Na koniec zdjęcia całego kompletu, z owijkami i białym czaprakiem - tak konkursowo :3






Wiem,wiem, że podpisy są mało widoczne i niedługo prawdopodobnie je zmienię bo drażnią mnie strasznie, ale cóż lenistwo sprawia, że jeszcze się za nie nie zabrałam ...
Piszcie w komentarzach, co Wam się podoba,a co nie i co jeszcze muszę zmienić, nad czym popracować. 

Dodatkowo zapraszam Was do zakładki "Mój ekwipunek" gdzie często przed ukazaniem się notek wstawiam opisy akcesoriów więc możecie sprawdzić co mam  jeszcze w zanadrzu ;)

32 komentarze:

  1. Śliczne! Ja nawet tak nie umiałabym zrobić. U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest ideał ?! Ten zestaw jest śliczny ! Nie rób nachrapnika, bo takie ogłowie to świetny klimat do westernu :) A i jeszcze robisz rzeczy na classics ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nachrapnik będzie takim "dodatkiem", który od czasu do czasu założę, a tak to będzie bez, faktycznie do Lil'a pasują bardziej delikatne westowe ogłowia :)
      Niestety koni w skali classics typu breyer nawet nie posiadam, mam co prawda safarzaki-blue ribbon-, ale szczerze powiedziawszy nie wiem jak naprawdę odnoszą się wysokością do breyerów czy collecty, wiem, że na pewno są masywniejsze.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Oliwią, ale nie dziwota że do tego kompletu wybrałaś akórat nachrapnikimeksykański, też bym taki zrobiła gdyby tylko te moje ręce dały radę... A tak się spytam jak zrobiłaś to siedzisko? ��
      naszapasjaupodkowy.blogspot.com - zapraszam :)

      Usuń
  3. Rewelacja, mistrzostwo! Chyba nawet lepiej niż LaRosita albo co najmniej równy poziom, trudno mi orzec. Jestem po prostu zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! ale jeśli siodło zbyt małe to może zobacz jak wygląda na classicu ...
    Czekam niecierpliwie na nachrapnik ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tylko odrobinę za małe na tradka, więc na classica jest dużo za duże, ale mnie to nie przeszkadza, bo ładnie wygląda i pasuje na konia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zrobione :), nawet, gdyby ktoś chciał to nie ma się do czego doczepić :D, czekam na zdjęcia ogłowia z nachrapnikiem, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelka, cud, miód i orzeszki, z resztą sama wiesz :D
    Pozdrawiam
    Askada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wieem , dzięki ty je już wychwaliłaś :D

      Usuń
  8. Siodło jest prawie ideałem. :D Naprawdę mało mu do tego brakuje!! Może tybinki sa nieco przykrótkie, ale to szczegół, który na pewno poprawisz przy następnym siodle. ;D
    Pozdrawiam i gratuluję wspaniałego wyrobu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, masz rację są odrobinę przy krótkie, ale to też kwestia zdjęcia, w realu nie jest to aż tak widoczne , racja postaram się to poprawić przy następnym siodełku:)

      Usuń
  9. Świetne , genialne niezwykłe no po prostu EXTRA.
    Zapraszam na n/n
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku! CUDO!
    A na tym koniku siodło jeszcze zyskało uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Lilku wszystko wygląda pięknie <3 Dziękuję

      Usuń
  11. CUDO! BOSKIE!
    Czy zechciałabyś się podzielić jak je zrobiłaś?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: naverick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to siodło robiłam ponad miesiąc i nawet ze względów czasowych jest to niemożliwe.

      Usuń
  12. Ładne te siodło! :)
    Zapraszam: moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak słów - piękne, cudne! A kolor idealny dla Lil'a :D Jak już teraz takie robisz, to co będzie później? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że później będzie już tylko coraz lepiej :D Dzięki !

      Usuń
  14. Wspaniałe siodło! Świetnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na pierwsze w skali Trad. to naprawdę ładne siodełko :). Lilek ♥. Już w święta do mnie trafi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Siodło jest niesamowite! Jeszcze trochę, a każdy będzie chciał u Ciebie takie kupić :) Popracuj troszkę nad sprzączkami przy siodle żeby były z bolcami, a strzemiona mogły by być.. hmm metalowate? Zardzewiałe też są fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam na blackfriesianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dałam sobie spokój z bolcami ponieważ nie mam odpowiedniej grubości drutu, a jak zrobię je z chociażby 2mm grubszego wygląda to nieestetycznie i ciężko te bolce chodzą, ale dziękuję za podpowiedź ;) JEśli chodzi o strzemiona to po prostu nie miałam innego koloru modliny i stwierdziłam, żę będą kolorowe :P

      Usuń
  17. Piękne! Myślisz może nad robieniem na zamówienie ? :D Kupiła bym na 1000% jako pierwszy klient :DD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam jak Monia chodziła bez nachrapnika :)
    Ps. Zgadnij kto to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jedyną osobą która wspomina świnkę, słaba zagadka :D

      Usuń