poniedziałek, 10 listopada 2014

Wyniki Candy!

Dzisiaj mam dla Was wyczekiwane wyniki Candy :}

Uczestnicy:
1. Julia Kwiatek - mojekochaneschleich.blogspot.com
2. Martyna Cybulska schleichikuliny.blogspot.com
3. Amore Cane - amore-cane.blogspot.com
4. Kora Stajnia Iskra - stajnia-iskra-modele-koni.blogspot.com
5. Szafir karuski - stadninakajkifrancja.blogspot.com /dimondshorses.blogspot.com
6. Askada - pasjaimilosc-magiakolekcjonerstwa.blogspot.com
7. Sophija - deterrasomnia.blogspot.com
8. Alex Drożdż - schleichaleksa.blogspot.com
9. Wiki Schleich - schleich-wiki.blogspot.com
10. Kasia Koniara - breyerischleichkasi.blogspot.com
11. Olivia L - figurkischleich.blogspot.com
12. Malia - deterrasomnia.blogspot.com
13. Zuzanna M - tatersal.blogspot.com
14. Paradise_dog - www.psiakischleich.blogspot.com
15. Tari - naverick.blogspot.com
16. Mulinka Kordonkowa - tesstereczka.blogspot.com



Nagrodę zdobywa...


7. Sophija  - GRATULUJĘ !
Proszę Cię, napisz do mnie na maila stadnina.schleich@gmail.com ) w sprawie wysyłki.

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom :D 

PS. Niebawem pojawi się post z czymś w pewien sposób wyjątkowym...

12 komentarzy:

  1. Ha, Sophijka, gratuluję!!

    U nas n/n - zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy :)
    Pozdrawiam

    naverick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga: http://withtheponies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Niech ci nagroda dobrze służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację ! :D
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo!
    Już piszę maila!!
    Pradę mówiąc jeszcze nie uwierzyłam, raczej nieczęsto się coś wygrywa :D
    Na pewno derka & kantar będą dobrze służyć moim koniskom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A niech to, miałam numer 6 xD No cóż, nie mam jak widać szczęścia, trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sophija gratuluję !
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszałam się a mnie nie ma na liście ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zgłosiłaś się. Pod postem o Candy nie widziałam twojego zgłoszenia, sprawdziłam to ponownie i jestem pewna, że go tam nie było. Niestety, może się pomyliłaś, możesz sprawdzić tutaj czy faktycznie nie oszukuję... -->http://stadninaschleich.blogspot.com/2014/10/pierwsze-urodziny-bloga.html#more

      Usuń