poniedziałek, 22 września 2014

CollectA 88584 ogier Quarter Horse - custom

Na wstępnie od razu powiem, że nie mam pojęcia z jaką częstotliwością, będą się pojawiać kolejne notki. Jestem zawalona nauką i trudno znaleźć chwilę na zajęcie się modelami, a co dopiero blogiem, ale nie zawieszam, ani nie zamykam go, bardzo lubię to co robię i nie zamierzam przestać :)
Dzisiaj dawno obiecany custom ogiera QH z collecty, również autorstwa Dark Pegasusa.




Tak jak srokata hanowerka ma wspaniałe oczy podkreślające ogólne piękno tej figurki.



Nie piszę zbyt wiele, ponieważ zdjęcia (mimo, że wyjątkowo nieudane) mówią same za siebie, jest po prostu wspaniały !
Maść jest wzorowana na ogierze QH Colonel Dickens:
Chestnut Quarter Horse Stallion

Bardzo dziękuję DP za tego wspaniałego ogierka, bardzo się cieszę, że razem z Rugiadą zdobi moją półkę:)


9 komentarzy:

  1. Piękny jest! :D
    Strasznie mi się podoba!!
    Gratuluję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest! :)
    Dziękuję za odwiedziny.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, aczkolwiek z chęcią zobaczyłabym jego zdjęcia ''za dnia'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... niestety mam teraz za oknem taką pogodę, że nie byłoby różnicy :( Ale spróbuję

      Usuń
  4. Piękny! Też muszę coś zamówić u DP.
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, wspaniała poza... Też bym takiego chciała! Zapraszam na mojego bloga o Schleich i nie tylko:
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koniuch :) .
    Ja niedługo muszę znowu coś do DP wysłać.
    Ale najpierw kasę muszę nazbierać ;)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń