środa, 24 września 2014

Parę zdjęć...

Dzisiaj taki dodatek, właściwie do poprzedniej notki, a mianowicie ciąg dalszy zdjęć quartera. Po przeczytaniu komentarza Carmen, postanowiłam pilnować pogody i jak tylko wyjdzie słońce, pójść zrobić zdjęcia customa na trawie. Udało się dość szybko, więc przedstawiam Wam kilka zdjęć, jego, Rugiady i Lil'a , któremu nie mogłam odmówić paru fotek na zielonej trawce, niestety na zdjęciach tego nie widać, ale kiedy tylko postawiłam go w słońcu, aż zabłysnął bielą.













12 komentarzy:

  1. Pięknie się modele prezentują na zielonej trawce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany spacerek jak widzę :D
    Ładne fotki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki :) .
    Konik ładny fajnie prezentuje się na trawie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki :) Ja też staram się robić zdjęcia od razu, gdy robi się słonecznie, ale niestety nadchodzi jesień i coraz mniej słońca :( Zapraszam do mnie:
    schleich-ikuliny.blogspot.com
    Niedługo pojawi się nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :). Lil jest chyba twoim ulubieńcem? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ładne zdjęcia. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja cudownych koni!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne focie. Najbardziej podobają mi się zdjęcia zrobione Rugiadzie, ale inne też są śliczne.
    U mnie N/N, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pięęęęęęęęękne foty <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń