czwartek, 28 sierpnia 2014

Schleich 13296 klacz hanowerska- Rugiada - custom

Kolejna długa przerwa, niestety problemy z internetem, wirusami, wakacyjne wyjazdy powstrzymywały mnie przed napisaniem kolejnej notki. Po raz kolejny omal zawału nie dostałam widząc datę dodania ostatniego posta, ale cóż poradzić. Dzisiaj zobaczycie kogoś wyjątkowego, nie przyjechała sama, ale jej towarzysza poznacie następnym razem.

Przedstawiam Wam custom klaczy hanowerskiej schleich autorstwa Dark Pegasus Studio






Jest przepiękna, srokata maść dodaje jej charakteru, zdecydowanie wolę tą wersję od oryginału.
 Podobają mi się szczegóły takie jak kasztany, odmiany na pyszczku i oczywiście oczy, muszę przyznać, że ładniejszych u figurki w tej skali nigdy nie widziałam.





Bardzo się cieszę, że do mnie trafiła, jest to pierwszy custom jakiego miałam w łapkach i na pewno nie ostatni.
 Rugiada będzie dumnie zdobić nowe półeczki, które jak widziałam bardzo przypadły Wam do gustu:)

Jak wam minęły wakacje? Mnie bardzo szybko, wyjątkowo szybko, ale i radośnie, na koniach pojeździłam i ogólnie było miło ;)
Trzymajcie się!

14 komentarzy:

  1. Ciszę sie że model sie podoba - od siebie dodam że klacz była robiona na portret realnego konia :
    Fairfax C
    http://camrosestud.webs.com/apps/photos/album?albumid=1311788&pagesize=60&page=3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka :) Bardzo udany custom, cudne ma oczęta ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny custom. Naprawdę masz się z czego cieszyć. :)
    Zapraszam do mn
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny custom :) Pozdrawiam !
    Zapraszam: schleich-stajnia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny custom. Też mam parę od DP (jednego możesz zobaczyć na blogu: http://damaroy.blogspot.com/2014/08/los-mozna-zmienic-trzeba-tylko-chciec.html), więc wiem, że jest się z czego cieszyć.

    Oczęta ma boskie. Naprawdę gratuluję customa i czekam na towarzysza ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny konik ! Tylko pozazdrościć ! Tobie takiego pięknego customa , a DP talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza. I te łatki ma ładne. Gratuluję! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny konik ;)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczna :) Pozdrawiam i przepraszam, ale komentuję w biegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka :-P
    Mnie też wakacje minęły stanowczo zbyt szybko, ale tak jak nie ma dnia bez nocy (jasności bez mroku i radości bez smutku) tak i nie byłoby wakacji bez roku szkolnego, a przynajmniej nie byłyby tak piękne i wytęsknione. Tylko to zdanie jest w stanie mnie pocieszyć :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Gratulacje dla Ciebie i DP!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny srokacz. Życzę wszystkiego najlepszego w szkole :)

    OdpowiedzUsuń