środa, 18 czerwca 2014

Zdjęcia pastwiskowe Lil'a

Dzisiaj tak szybciutko, dosłownie 4 zdjęcia i lecę się pakować, jutro rano jadę nad morze, chcę zabrać jakieś konisko, ale nie wiem jeszcze co z tego będzie;) Godzinkę temu wybrałam się z aparatem na ogródek, aby zrobić kilka zdjęć pasącemu się Lilusiowi :} Mam tylko kilka fotek, obiecywałam sesję haflingerki,ale myślę, że mi wybaczycie patrząc na oczy tego ślicznego tarancika.






Przy ostatnim zdjęciu trochę się pobawiłam, nasyceniem, przyciemnieniem, pogłębieniem i wszystkim co mogłam:)


Na końcu wspomnę, że powstał nowy ekwipunek który z pewnością Wam pokażę w najbliższych notkach.
Trzymajcie się!

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Czekam na opis ekwipunku. :)


    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obawiam się, że w obecnej sytuacji notka z ekwipunkiem przesunie się na dalszy plan, ale postaram się zrobić z w mojej mocy, aby powstała jak najprędzej:)

      Usuń
  2. On pięknie wygląda na takich zielonych fotkach :)
    Życzę udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdecydowanie udany był. Faktycznie zieleń to kolor dla niego ..

      Usuń
  3. Śliczne te zdjęcia. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie.
    Czekam na kolejna notkę.

    nereiry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie również pierwsze zdjęcie podoba się najbardziej :)

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia :D!Jak w jakimś bajecznym ogrodzie elfów ^^.Jeszcze ta intensywnie zielona trawa i promyki słońca...Mrrrrr ^^.
    Miłego wyjazdu życzę :).
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po twoim opisie te zdjęcia zdecydowanie zyskały w moich oczach^^

      Usuń
  5. Bardzo udane zdjęcia! Miłego pobytu!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałego wyjazdu nad morze!
    Zdjęcia proste, ale śliczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki :).
    konieschleichlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Czytam Twój blog od dawna, na prawdę jeden z najlepszych ;) Zapraszam Cię do mnie! =)

    http://pasjaimilosc-magiakolekcjonerstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się ciepło na serduszku robi kiedy czytam tak miłe słowa.
      Wpadnę na pewno;)

      Usuń
  9. Wspaniała, soczysta zieleń. Nie mogę sie napatrzeć na tę wyrazistość kolorów. Piękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nowy post dotyczący zmian na blogu. Zdanie czytelników jest dla mnie bardzo ważne, więc proszę o jak najszybszą reakcję:
    http://tynnahatter.blogspot.com/2014/06/wazne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny konik *___* i jeszcze piękniejsze zdjęcia !!

    zapraszam do mnie :) - mario-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne zdjecia :) Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu !
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń