niedziela, 29 grudnia 2013

Wracam :)

Tak,tak ...żyję  ,wiem dłuugo nie pisałam ,ale wiecie święta itd. więc nie było kiedy coś tu skrobnąć ,a dodatkowo nie wzięłam kabla od aparatu co jest równoznaczne z brakiem zdjęć .
Udało mi się raz pożyczyć i skorzystać z odrobinki śniegu ,niestety przy sobie miałam tylko Rubin'a . Zrobiłam naprawdę fajne zdjęcie ,ale jest ono bardziej wiosenne ,na pewno pojawi się na nagłówku bloga.
Ach ,i mam nadzieję ,że zauważyliście zimową zmianę (heh jak tu nie zauważyć ) .
No i jak Wam minęły święta? U mnie bardzo fajnie ,och ale przytyłam....
Pochwalcie się co dostaliście pod choinkę :D (nie dobijać mnie schleich 2014 ! ).
W moje łapki nie wpadło nic końskiego za to dostałam tablet :) . Teraz będę mogła swobodnie komentować Wasze blogi ,przy braku laptopa.
I jeszcze ,żeby post nie był pusty dam wam dwa zdjątka "prosto z pastwiska" :


7 komentarzy:

  1. Twój Mistral Hojris ma taki odcień jak na zdjęciu katalogowym?:
    http://www.breyer.com.pl/92-222-large/ko-mistral-hojris-breyer-traditional-series.jpg
    Ładny nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie nie mam go przy sobie ,mogłabym dokładnie Ci odpowiedzieć . Jest bardziej kasztanowy (ciemniejszy ) na tym zdjęciu jest żółtawy , z moich też trudno wywnioskować jego odcień.Obiecuję ,że jak tylko będę z powrotem w domu przyjrzę się i napiszę.

      Usuń
  2. Śliczne fotki :).Na nagłówku Rubin wygląda naprawdę genialnie :).Na drugim zdjęciu - urokliwy strumyczek :).Chyba, że to wody roztopowe xD.Ej, chwila...Ty miałaś śnieg?Szczęściara, u mnie nawet jednego płatka nie widać.
    Ja tam dostałam różne pierdółki i te trzy Schleich, które sobie sama zamówiłam xD.
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tableta! Fotki świetne.
    Szkoda że u mnie nie ma śniegu.
    Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i czytania bloga:
    modele-koni-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki ^^ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara, u mnie śniegu jak nie było tak nie ma... Bardzo udany nagłówek! Ja dostałam Zenkę, kilka Minnie Whinnies, zestaw kreatywny, 3 Bullylandy i dużo ksiązek oraz czekolady.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Zen ,ja coś nie mogę się zebrać ,żeby ją kupić.

      Usuń