sobota, 21 grudnia 2013

Nadchodzą Święta :D !

W ostatnim poście przed świętami chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia , dużo zdrowia radości ,wielu prezentów ,a przede wszystkim spędzenia tych bożonarodzeniowych chwil w rodzinnym gronie :)
W związku z wyjazdem do babci musiałam posprzątać pokój i w jednym z pudeł znalazłam figurkę konika , taką starą, małą  ,ale ma w sobie coś takiego co sprawia ,że jest niezwykle urokliwa ( plaga przecinków! ).


I mam wielką prośbę ,zamierzam tą koniczynę  przemalować tylko nie wiem jaką maścią ją obdarzyć :(
napiszcie w jakim malowaniu byście ją najchętniej widzieli (możecie dać linka do jakiegoś zdjątka konika o pasującej do klaczki maści  ;) ).

To tyle ,jeszcze raz życzę Wam wszystkiego dobrego .
Trzymajcie się ,pa !

6 komentarzy:

  1. Może pomaluj go na gniadego albo srokatego?
    http://figurki-koni-schleich.blogspot.com/ - zapraszam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze stworzenie :D Ja bym je widziała w jasnej maści np. izabelowatej :> Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pasuje do niego maść jelenia. Czekam na efekty.
    Zapraszam do mnie - n/n.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również byłam przekonana, ze dostanę coś końskiego. W sumie to dostałam taki mini kalendarzyk z końmi. Gratuluję tableta. Ile ma cali? :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń