niedziela, 17 kwietnia 2016

Rząd hiszpański - LB

Tym razem iście po królewsku. Rząd o którym wspominałam już półtora roku temu, wreszcie doczekał się pełnego wykończenia i mam nadzieję, że niebawem trafi do swojego nowego domu. Mowa tu oczywiście o zestawie hiszpańskim, składającym się z siodła, ogłowia oraz mosquero.

(podpisy na zdjęciach, wyjątkowo są różnej wielkości)


Ten rząd zabrał mi bardzo dużo czasu i nerwów, pojedyncze elementy były tworzone wielokrotnie ze względu na różne "wypadki przy pracy" i niepowodzenia. Było to moje pierwsze podejście do tematu i przyznam, że raczej ostatnie, chociaż z efektu, nieskromnie mówiąc, jestem bardzo zadowolona.


Koń na grzbiecie ma siodło iberyjskie, typu portuguesa. Galerie są duże i sztywne, co tak jak w prawdziwym siodle wpływa na stabilny dosiad jeźdźca (amazonek schleich).
 Popręg zapinany na dwie przystuły. Strzemiona regulowane, a puśliska spięte skórzaną szlufką - jak w pełnowymiarowych.


W zestawie jest również  ogłowie hiszpańskie, z prostym wędzidłem, w pełni regulowane sprzączkami bez bolców .


Jak Wam się podoba?

13 komentarzy:

  1. Ty już siostro moje zdanie znasz :p Ale powtórzę: GENIALNE!! Widać, że masz pojęcie o tym, co tworzysz, a foty bajeczne i klimatyczne *u*
    Pozdruffki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś niesamowitego ♥! Rząd jest genialny,a lipican prezentuje się w nim olśniewająco ^^!
    Jestem pod wielkim,wielkim,WIELKIM wrażeniem Twoich umiejętności,mi zrobienie takiego rzędu zajęłoby...nawet bym się za niego nie zabrała,bo niestety nie nalezę do cierpliwych osób :P.
    Ogłowie jest wręcz cudowne,a frędzle przy naczółku bajeczne! Brak mi słów ♥. Siodło wspaniałe,ma tyle detali i jest wykonane w tak pięknym stylu :). Oprócz tego śliczne zdjęcia,są takie klimatyczne,a za razem tajemnicze ^^.
    Masz niesamowity talent,a rzeczy które wykonujesz są OBŁĘDNE ♥! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięęęęęknyyyyyy. Tylko tyle umim powiedzieć. (Pech chciał, że mój zasób słów jest dość mocno ograniczony).
    Szkoda tylko, że nie masz jakiejś amazonki z taką dziwną długaśną kiecką, bo efekt byłby jeszcze lepszy :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rząd jest genialny! Bardzo estetyczny, staranny i świetnie oddaje charakter tego dla żywych kopytnych :) fotki też cudne *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rządz zapiera dech w piersiach. Zdjęcia oddają cudowny klimat. Dziewczyno, wszystko genialnie wyszło - jestem pod ogromnym zachwytem ;)

    Zapraszam do mnie na notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER!!! Ja mam problem przy robieniu siodeł na Trady, a tu proszę, perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. On jest genialny, genialny jako zestaw, choć osobno zapewne też :D
    Czy znajdzie nowy dom? Ja tam bym brała i to od ręki ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maja! To jest boskie!! W pełnym tego słowa znaczeniu! Jeden z najbardziej perfekcyjnych rzędów w tej skali, jakie widziałam.
    Pomysł bardzo, bardzo ciekawy!
    I jeszcze te klimatyczne zdjęcia.
    Coś pięknego!

    U mnie nwoy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw *-* Jest cudowny, bardzo realistyczny, gratuluję wytrwałości!
    Fotki przepiękne, wszystko do siebie idealnie pasuje! :)
    Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW CUDNE !!!
    Naprawdę robisz śliczne rzędy :)
    Jestem pod wrażeniem i tyle szczegółów
    do tego te klimatyczne zdjęcia <3
    Po prostu cudo !!!
    Pozdrawiam i zapraszam na
    http://indygohorse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ideolo. Aż miło popatrzeć. :3
    PZdr!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ten rząd na zdjęciach, mam nadzieję, że jeszcze go pokażesz w jakiejś scence :) Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń