piątek, 12 czerwca 2015

Schleich - Klacz Knabstrupper 13769 - Sezamka

Wracam znów po długiej, a nawet bardzo długiej przerwie do blogowego świata. Teraz powinno być już lepiej z częstotliwością postów, koniec roku szkolnego, sprawdziany końcoworoczne już mam za sobą także mogę powiedzieć, że mam spokój ze szkołą.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, mój mały, radosny promyczek, który zawitał do mnie dokładnie w dzień dziecka, oczywiście dzięki Kamili , jako nagroda w konkursie, za którą kolejny raz bardzo jej dziękuję. Na zdjęciach figurka występuje w zestawie który przyjechał razem z nią, ja dodałam jedynie żółciutki, słoneczny czapraczek.


Sezamka-bo takie imię dostała nowa klaczka, jest wyrobem Schleich z 2015r., drugim na mojej półce, pierwszym był Ogierek Mini Shetty, którego opisywać tutaj raczej nie będę więc przejdźmy od razu do bohaterki dzisiejszego posta.


Największy plus figurka otrzymuje za pozę, jest to coś zupełnie nowego i żywego na mojej półce. Przypuszczam, że nie jest idealna pod względem anatomii,  nie jestem znawcą w tej dziedzinie więc powiem tylko tyle, że według mnie jest ona bardzo udana i nic jej nie brakuje jeżeli chodzi o rzeźbę, jest żywa, dynamiczna i aż rwie się w oczach na przeszkody. Pyszczek ma płaski i szeroki, a rozchylone na boki uszy zdobyły moje serce natychmiastowo, osobistego uroku odmówić jej zdecydowanie nie można.


Z malowaniem jest jednak gorzej, szczerze powiedziawszy wolałabym ją w innej maści, w obecnej jest to koń pokropiony na czarno farbą, według mnie malowanie ma wydobyć z rzeźby to co najlepsze, a tutaj właściwie jedynie ją pogarsza.
Napiszcie czy macie i co sądzicie o tym modelu.


Na koniec chciałabym Wam ponownie podziękować za komentarze, mimo rzadko dodawanych postów jesteście ze mną pod każdym z nich,czy został dodany po miesiącu, czy po dwóch od poprzedniego. To naprawdę coś wspaniałego, dajecie mi motywację do dalszego prowadzenia tej strony. Mam nadzieję, że teraz ja będę miała możliwość wspomagać Was w ten sposób :)

17 komentarzy:

  1. Gratki konika, ładna z niej klaczucha, choć co do malowania się zgodzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się :/ jak większość nowych koni... Ani malowanie, ani rzeźba. Poza przynajmniej ciekawa, ale w moich oczach tego koniska nie ratuje...
    Mimo mojej opini co do klaczy :) mam nadzienę, że będzie szczęśliwym mieszkańcem półki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny model! Perfekcyjne zdjęcia.
    Fajnie wygląda na niej ten rząd :"))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do rzędu się zgadzam, ale to już tylko zasługa Kamili :)

      Usuń
    2. Trochę jest dziwna, ale widziałam juz bardziej odjechane modele ze schleicha - tego jeszcze nie mam, wstyd...

      Usuń
  4. Gratuluję nagrody! Fajna klacz, wcześniej mnie nie zachwycała, ale chyba mnie do niej przekonałaś :D Rząd świetny, gratulacje dla Kamili!
    U mnie nowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje super nagrody :). Klacz osobiście sama posiadam i jestem nią zachwycona :D! Moim zdaniem jak malowanie było by trochę lepsze była by idealna :). Rząd również śliczny ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Klacz nawet fajna. Zestaw również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna *o*
    Mi przypomina krówkę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna klaczka. Chyba jednak dopiszę jej do listy zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna klacz.Klaczka knabstrupper w końcu.Te konie wyglądają jak pokropione farbą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaczkę chcę sobie kupić - ale do malowania.Zrobię jej inny ogon i przemaluję.Będzie nowiunia wersja^^.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie przypadła do gustu - jak większość koni 2015 :) Witamy ponownie!!! <3

    Jak będziesz chciała to wpadnij do mnie :) Otworzylam tez nowego bloga:

    withtheponies.blogspot.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniutka ^^
    Gratuluję klaczki :D
    Pozdrawiam
    http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, lecz przemaluję ją chyba na czapraczanego taranta.

    OdpowiedzUsuń